Tasuta transport pakiautomaati alates 49 eur

Müügitingimused

Üldinfo

  1. FendaF e-pood veebiaadressiga www.fendaf.ee (edaspidi e-pood) on FendaF OÜ (edaspidi FendaF) poolt loodud elektrooniline ostukeskkond, mille vahendusel toimub toodete müük.
  2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo müügitingimused kehtivad e-poes ostmisel.
  3. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
  4. E-poe kasutustingimusi kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete pakkumistele, tellimistele, müügitehingutele, mis leiavad aset e-poe kasutaja kui Kliendi ja e-poe www.fendaf.ee omaniku FendaF OÜ vahel.
  5. E-pood võib igal ajal oma tingimusi muuta, avaldades muudatused FendaF veebilehel www.fendaf.ee. Muudatused jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades nõustub klient tellimuse vormistamisel üldtingimustega, kinnitades seda vastava märkega.
  6. Kõik FendaF e-poes müüdavad tooted on naturaalsed. Kuna tegemist on loomsete produktidega siis toodete kuju, välimus ja mõõdud võivad erineda piltidest ning tooted erineda teineteisest.

Müügilepingu jõustumine

  1. FendaF müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid. FendaF-i ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest FendaF OÜ arveldusarvele.
  2. FendaF veebipoes tellimust vormistades ning makset tehes, kinnitab Klient, et ta on tutvunud ja nõustub müügitingimustega.

Hinnad

  1. Kõik FendaF veebipoes olevad hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. FendaF võib igal ajal muuta e-poes nähtavaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse www.fendaf.ee e-poes ning jõustuvad alates avaldamise hetkest.
  3. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  4. Hinnad ei sisalda toodete kohale toimetamise kulusid. Kohale toimetamise kulud kuvatakse E-poes enne ostu sooritamist selliselt, et Kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobivaim kohale toimetamise viis.

Tellimine ja kauba eest tasumine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  3. Tellimuse eest tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Citadele ja Revolut pangalingid, deebet- või krediitkaart. Tehingud toimuvad läbi Montonio turvalise keskkonna. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
  4. FendaF OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. FendaF OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

Toodete kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eestisse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Maksimaalne võimalik kohaletoimetamise aeg juhul, kui kaupa peab juurde tellima on 45 päeva.
  3. Peale Kliendi poolt arve tasumist komplekteerib FendaF tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartneritele.
  4. FendaF tarne ja logistika partnerid on Omniva, Itella Smartpost, DPD.
  5. Klient on kohustatud pakil järel käima 7 päeva jooksul peale vastavasisulise teate saamist logistikaettevõttelt. Juhul, kui Klient tellimusele 7 päeva jooksul järele ei lähe ning tellimus toimetatakse FendaF’ile tagasi, kuulub Kliendi poolt tasumisele 10 eurot (sisaldab pakendamise, saatmise ja tagastamisega seotud kulusid). Juhul, kui Klient loobub oma tellimusest, arvestatakse 10 eurot tellimuse summast maha ning ülejäänud summa tagastatakse Kliendi arvelduskontole.
  6. FendaF veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
  7. FendaF ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
  8. Kohaletoimetamise viisi ja sihtkohta on võimalik muuta kuni logistikapartnerile kauba üleandmiseni, andes meile oma soovist teada e-kirja või telefoni teel.
  9. Transpordi käigus vigastada saanud saadetise saab tagastada koheselt kas kullerile või kasutades pakiautomaati või tuues meie showroom´i dokumenteerides paki kättesaamisel koheselt saadetise vigastused (kirjeldus vigastusest tuleb saata koos pildiga aadressil info@fendaf.ee).
  10. E-poest ostetud kauba pakendid (pappkastid ja -karbid, pakkepaber vii palun pakendikonteinerisse. Veendu, et pakend oleks puhas ja kuiv. Lähima koha pakendi tasuta ära andmiseks leiad lehelt www.kuhuviia.ee.

Tagastamine

  1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. Tagastada saab toodet, mis on originaalpakendis ning mida ei ole avatud (kleebis peab olema terve). Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada.
  3. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on tellimusele mittevastav toode või praak toode.
  4. Riknenud toote kohta peab Klient tegema avalduse kas Showroom’is või saatma avalduse e-posti teel digiallkirjastatult, lisades toote foto ja toimetama riknenud toote aadressile Kuma tee 10, Peetri, Rae vald. Riknenud toote meile saatmisel tasub postikulu FendaF.
  5. Raha tagastatud kauba eest kantakse Kliendi kontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse ja riknenud toote kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.

Pretensioonide esitamine

  1. Vahetada ja tagastada ei ole võimalik tooteid defektide pärast, mille kohta oli e-poes tootekirjelduses vastav märge. Kui tooteid ei ole võimalik vahetada, on ostjal õigus lepingust taganeda (v.a defektiga kaup).
  2. Pretensiooni ei ole võimalik FendaF-ile esitada, kui toote puudus on tingitud valest kasutamisest või hoiustamistingimuste rikkumisest.
  3. Ostja e-posti aadressile saadetud tellimus/arve on ühtlasi ostu tõendav dokument, mis tuleb esitada toote puudustest teavitamisel.

Vääramatu jõud

  1. FendaF vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab FendaF’i ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  2. FendaF ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida FendaF ei saanud mõjutada ega ette näha.

Privaatsus

  1. Fendaf veebilehe kasutamisega annab klient selge ja teadliku nõusoleku FendaF’ile enda isikuandmete töötlemiseks.
  2. FendaF kasutab Kliendi poolt esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele, välja arvatud seaduses ettenähtud juhtudel.
  3. Privaatsustingimused on täpsemalt lahti seletatud SIIN.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  1. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  2. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  3. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.