Tellimine ja ostmine
Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Tellimust saad esitada ka registreerumata ehk külalisena. Küll aga soovitame kaaluda püsikliendiks registreerimist, kuna sellega kaasneb palju soodsaid võimalusi (vaata püsikliendi eelised), talletub ostuajalugu ja lihtne on teha kordustellimust.
.ftc-shortcode .header-title, .ftc-heading, .related.products h2, .related-posts .related-post-title h3 {margin-bottom: 30px; margin-top: 50px; }
Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?
Kui märkad tellimuses viga, siis võta meiega ühendust aadressil fendaf.ee@gmail.com. Kuni pakk on meie laost välja minemata, saame tellimust veel muuta. Muudel juhtudel anname endast parima, et leida olukorrale lahendus.
Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?
Paki tellimisel pakiautomaati jõuab see sinuni järgmisel või ülejärgmisel päeval sõltuvalt meie koostööpartnerist ning tellimuse esitamise ajast. Kulleriga tellides 3 tööpäeva jooksul. Ise järgi tulles, saab seda teha vastavasisulise e-kirja/sõnumi saabumisel, reeglina järgmisel päeval peale tellimuse esitamist.
Kust on võimalik osta teie tooteid?
FendaF’i tooteid on võimalik osta meie e-poest, Showroomis kohapeal aadressil Sära tee 11, Peetri, Rae vald, Harjumaa ja suuremates hästi varustatud lemmikloomakauplustest.
Tahaksin toodete kohta rohkem infot, kust võiksin seda leida?
Meie toodete kohta saab kõige täpsemat infot meie kodulehel asuvast e-poest: www.fendaf.ee. Kõikide toodete juures on ära toodud analüütiline koostis ning tarvitamise soovitus, loomulikult ka pildid tootest. Lisaks võid leida lisainfot toodete kohta ka meie blogist.
Palju maksab kohaletoimetamine?
Ise järele tulles TASUTA
Itella SmartPost pakiautomaat 2.99 EUR
Omniva pakiautomaat 2.99 EUR
DPD pakiautomaat 2.99 EUR
Kuller 6.00 EUR
Mis on soovikorv?
Soovikorvi saad talletada endale sobivad tooted, mis on erakorraliselt laost otsa saanud või mida soovid hiljem tellida.
Kas ma saan tasuda arve alusel?
Saab küll maksta arvega valides see võimalus maksmiseks e-poes.
Kas mu andmed on kaitstud tehes ostu e-poest?
Sinu andmed on meie e-poest ostu sooritades kaitstud. Kasutame oma kodulehel SSL sertifikaate, et klientide tundlikud andmed ei jõuaks kolmandate osapoolteni.
Kust ma saan infot toodete analüütilise koostise kohta?
Toodete analüütilise koostise leiad alati meie e-poest vastava toote juurest.
Kui ma login sisse eraisikuna, siis kas ma saan arve saajaks märkida ettevõtte?
Saad küll. Selleks tuleb arve saaja lahtrisse märkida Sinuga seotud ettevõtte andmed.
Kuidas on tooted pakendatud?
Kõik meie tooted on pakendatud keskkonnasõbralikesse pakenditesse. Enamus tooteid pakendame meie logoga kartongist karpidesse, mida on võimalik uuesti sulgeda ning hiljem ka taaskasutada. Suuremõõtmeliste toodete puhul kasutame pakendamisel paberit.
Milliseid makseviise te aktsepteerite e-poes?
Meie e-poes saab tasuda järgnevate makseviisidega: SEB Pank, Swedbank, Luminor Pank, LHV Pank, deebet- ja krediitkaart ning PayPal.
Kas e-poes toodud hinnad on käibemaksuga või ilma?
Hinnad e-poes on käibemaksuga.
Miks ma ei saa e-poes sobivat kaalu ise sisestada?
Kõikidele toodetele oleme leidnud sobiva kaalusammu sõltuvalt toote suurusest ja komplekteerimise võimalustest. Siiski, tulles meie Showroom’i, saad osta endale sobiva koguse.
FendaF Showroom
Kui ma tellin e-poest, siis kui kiiresti ma saan Showroomist selle kätte?
Tellides meie e-poest ja soovides seda kätte saada meie Showroomist, on toodetele võimalik järgi tulla järgmisel päeva alates kella 14.00. Ise järgi tulles, saab seda teha vastavasisulise e-kirja/sõnumi saabumisel, reeglina järgmisel päeval peale tellimuse esitamist.
Miks teatud tooteid saab osta ainult kas ise järele tulemisega või tellimisel kulleriga?
Meie mõned eksklusiivsed tooted on nii pikad (70 cm- 120 cm) ja ei mahu kahjuks pakiautomaatidesse ning seetõttu saab neid tellida ainult kulleriga või ise kohapeale järele tulles.
Kas Showroom’is on võimalik kõiki tooteid kohapeal näha?
Jah, meie Showroom’is on kogu tootevalik olemas. Näidistena on olemas ka tooted, mis mingil põhjusel on ajutiselt laost otsas või meie sortimendist väljas.
Kas ma võin tulla Showroom’i koos koeraga?
Meie juurde on väga oodatud hästi käituvad koerad koos pererahva
Mis aegadel on Showroom avatud?
Showroom on avatud kindlasti kella 13.00 kuni 16.00; muudel aegadel vastavalt eelnevale kokkuleppele – helistades kas numbrile 5270378 (Piret) või 51 51 619 (Irene) või andes oma soovist meid külastada teada aadressil fendaf.ee@gmail.com.
Autoship tellimus
Mida tähendab Autoship tellimus?
Autoship tellimus tähendab seda, et sa määrad enda jaoks ära ajalise intervalli (kas iga nädal, iga kuu, üle kahe kuu vms), mis ajal sa soovid uut kogust toodet saada pakiautomaati, kulleriga koju või tuled ise tellimusele järele.
Viis päeva enne Sinu poolt määratud ajalise intervalli saabumist saad sa e-posti aadressile meeldetuletuse, kus Sul on võimalik oma tellimus veel tühistada. Kui Sa tellimust ei tühista, siis saadame teavituse, kui pakk on komplekteeritud ning valmis üle andmiseks.
Autoship tellimusega jõuab toode sinuni automaatselt ning ka sinu poolt antud kaarti debiteeritakse tellimuse summas automaatselt. Vormistades Autoship tellimuse ei pea sa muretsema selle pärast, et sinu lemmikul ei ole sobival ajal maiuseid.
Kuidas ma Autoship tellimuse puhul saan oma järgnevat tellimust tühistada, muuta, lõpetada või muuta kohaletoimetamise viisi ja/või tellimise intervalli?
Autoship tellimust saad tühistada logides sisse enda kontole.
Püsiklient
Unustasin oma konto salasõna. Kuidas ma uuesti kontole ligi pääsen?
Ei ole midagi hullu. Vajuta lingile, et soovid saada uut salasõna, sisesta oma meiliaadress ja juba mõne sekundi pärast saadab süsteem sulle uue salasõna, mida saad hiljem ise endale sobivaks muuta.
Miks ma peaksin end registreerima püsikliendiks?
Püsikliendil on väga palju eeliseid, teeme neile eripakkumisi. Saab igalt ostult allahindlust ja pakume muuhulgas ka Autoship tellimise võimalust. Kõikide püsikliendi soodustuste kohta saad täpsemalt lugeda püsikliendi eeliste lehelt.
Kas ja kuidas ma saan oma koera andmed andmebaasist kustutada?
Oma koera andmete kustutamine on väga lihtne. Lihtsalt märgista ära koer, kelle andmed sa soovid kustutada ja vajuta „Kustuta“. Arvesta palun, et kustutamine on lõplik ning me neid andmeid kuidagi enam tagasi tekitada ei saa.
Kuidas ma saan oma uue koera andmed andmebaasi lisada?
Oma koera andmete lisamine on lihtne, selleks on sul vaja sisestada tema sünniaeg ja tõug. Kui soovid jätta sinna lisainfot, siis sa võid seda teha aga ei pea seda tegema.
Miks ma saan mingeid tooteid tellida ainult püsikliendina?
Me väärtustame oma püsikliente ja tahame neile pakkuda midagi erilist. Seetõttu on osad tooted saadaval ainult püsikliendile. Kui soovid sellest eelisest osa saada, siis soovitame sul hakata püsikliendiks.
Toodete tagastamine
Kas ostetud toodet saab tagastada?
Tooteid saab tagastada koheselt kullerile või FendaF Showroomis 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastada saab toodet, mis on originaalpakendis ning mida ei ole avatud (kleebis ei tohi olla katki tehtud). Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada.
Avastasin et toode on riknenud või mulle on saadetud toode, mida ma pole tellinud. Mis edasi?
Riknenud või mittetellitud toodetest informeeri meid fendaf.ee@gmail.com või too see FendaF Showroomi aadressil Sära tee 11, Peetri, Rae vald.
Juhul kui avastad kulleriga toodud toodetel puuduseid või saad toote, mida ei ole tellinud, siis tagasta see kullerile. Kaup jõuab turvaliselt meieni ja me saame sulle komplekteerida korrektse tellimuse.
Riknenud toote kohta palume sul täita vastava avalduse kas meie Showroom’is või e-posti teel digiallkirjastatult, lisada toote foto ja toimetada riknenud toode meieni aadressil Sära tee 11, Peetri, Rae vald. Riknenud toote meile saatmisel tasume postikulu meie.
Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?
Kui oled toote tagastanud, siis saad tasutud summa tagasi niipea kui oleme toote kätte saanud ja veendunud pretensiooni õigsuses.
Soodustused
Millised soodustused e-poes kehtivad?
E-poest tellides leiad sa tihti soodsamaid pakkumisi. Kampaaniate kehtivuse ajal on sul võimalik kasutada sooduskoodi, mille saad sisestada e-poes vastavasse lahtrisse.
Kuidas sooduskoodi kasutada?
Sooduskoodi kasutamiseks on vaja see sisestada lihtsalt sooduskoodi lahtrisse. Peale seda näed juba korrigeeritud toote hinda.
Tooted ja kvaliteet
Kuidas ma saan olla kindel, et FendaF e-poes müüdav kaup on 100% naturaalne?
FendaF teeb koostööd usaldusväärsete tootjatega, kes on omaltpoolt kinnitanud, et ei lisa kuivatatud toodetele töötlemise käigus lõhna-, maitse- ega värvaineid ning muid lisandeid.
Kas FendaF tootel on säilivusaeg?
FendaF’i toodete säilivusaja märkega „Parim enne“ leiad iga pakendi pealt. Tootja hinnangul on naturaalsete kuivatatud lemmiklooma maiuste „Parim enne“ aeg vähemalt 2 aastat. Oleme omaltpoolt testimise tarbeks säilitanud kuivatatud maiuseid üle 2 aasta, ilma et nende omadused oleksid muutunud.
Mida tähendab teie pakendil kleebis 100% keskkonnasõbralik?
Me kasutame oma toodete pakendamisel keskkonnasõbraliku materjalina pappi, mida saab taaskasutada ja mis ei kujuta keskkonnale ohtu.
Teie pakendil on kleebis, et annetate 1% heategevuseks. Kellele need annetused lähevad?
Meie missioon on pakkuda igale koerale tükikest luksust. Oma tegevuses lähtume sellest, et igal koeral võiks olla see tükike luksust igas päevas, olgu ta siis kodukoer, varjupaigas oma õiget omanikku ootav koer või ka loomaaias meid rõõmustav loomaaia elanik.
Oleme otsustanud, et annetame 1% heategevuseks ja teeme koostööd lemmiklooma varjupaikadega, loomapääste ühinguga ning metsloomaühinguga. Toetame neid ühinguid roteeruvalt ja jagame seda informatsiooni ka oma blogis.
Tallinna Loomaaias oleme vaderiks lakkhundi paarile.
Mis vahe on Pop ja Deluxe toodetel?
DeLuxe tooted on tooted, mida Eesti turul veel müügil ei ole, või on neid vähe. Need on erilise hoolega valitud, eksklusiivsed ning unikaalsed. DeLuxe toote ostja saab pakkuda oma lemmikule just seda tükikest luksust igapäeva ellu.
Pop tooted on tooted, mis on Eestis juba väga populaarsed, nende kvaliteet on üldtuntud, neid armastatakse ja ostetakse ning need on juba paljudele tuttavad. Pop tooted on DeLuxe toodetest odavama hinnaga, nende ostmisel suuremas koguses on hind soodsam ja sobivad eriti hinnatundlikule kliendile.
Miks FendaF kasutab pappkarpi?
Soovime anda oma panuse keskkonna säästmisele ja seetõttu oleme võtnud kasutusele pappkarbid, mida on võimalik muuhulgas koduses majapidamises taaskasutada. Säästame elukeskkonda kilepakendite eest.
Kas FendaF on turvaline ostukoht?
FendaF e-pood on turvaline ostukoht.
3DSecure abil on kõik MasterCard ja Visa pangakaartidega tehtud internetimaksed täiendavalt kaitstud. Tegemist on rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide loodud teenusega, mis internetimaksete korral kaitseb kaardiomanikku kaardi väärkasutamise eest.
Internetimakse turvaliseks sooritamiseks tuleb sisestada täiendavad andmed kullkrediitkaardi omaniku tuvastamiseks.
Krediitkaardiga tasumisel suunatakse Sind enne makse lõplikku kinnitamist kaardi välja andnud panga internetipanka oma isiku tuvastamiseks. Sulle avaneb tavapärane internetipanka sisenemise lehekülg, kus tuleb sisestada internetipanga kasutajatunnus ja vastavalt valitud viisile sisestada parool või kood.
Kui mul on toote osas pretensioon, siis mida ma pean tegema?
Kui sul on toote osas pretensioon, siis palun saada täpne info (võimalusel koos pildiga) aadressile: fendaf.ee@gmail.com. Võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel.
Kinkepaki tellimine
Kas ma saan ka oma soovide järgi kinkepaki kokku panna ja kuidas?
Oleme hoolega komplekteerinud 4 kinkekarpi, mis on spetsiaalselt valitud toodetega nii väikestele, keskmistele kui ka suurtele koertele. Neid kinkekarpe saab lihtsasti ka e-poest tellida.
Lisaks on sul võimalik enda soovile vastavalt panna kokku kinkepakend, valides sinna sobivad tooted, märkides, et soovid seda kingituseks. Lisa kommentaari lahtrisse ka nt kingi saaja nimi ning oma soov talle.
Soovi korral saad kinkepaki lasta saata otse kingi saajale, märkides tellimuse saaja lahtrisse kingi saaja aadress (ainult kulleri puhul) või vastav pakiautomaadi asukoht ja paki saaja telefoninumber. Kingi saaja saab ainult sõnumi paki saabumisest ning saab oma kingituse pakiautomaadist kätte. Meie hoolitseme selle eest, et sinu head soovid ja õiged tooted jõuaksid kingi saajani.
Kuidas ma saan kinkekarbile lisada head soovid?
Kirjuta oma head soovid kommentaari lahtrisse ja meie vormistame need kaardiks, mille lisame kinkepakki.